PR er den stærkeste måde at fange opmærksomheden på. Når vi læser netmedier eller aviser, er det de journalistiske artikler, der fanger vores øjne, fremfor annoncer og bannere. Samtidig skaber god omtale stolthed i en virksomhed. Bl.a. derfor er PR et magtfuldt værktøj i stedet for eller som supplement til god markedsføring.
Vores hitrate er på over 99,5 procent!
Kun en gang på mere end syv år har vi oplevet ikke at få en historie bragt. Det var en konkurrence i et fotoblad, og at det ikke lykkedes, går os stadig på mange år efter. Den ærgerrighed kombineret med, at vi med sikker hånd udvælger og pitcher jeres historier, gør, at vores hitrate er på over 99,5 procent.
Effektiv PR kræver et skarpt øje for den rette vinkling og formidling, for en god forståelse af virksomheden og dens interessenter og behov – og ikke mindst for at finde og pitche de rette medier, så ens budskaber bliver hørt, læst og set.
Her er CAREs ambassadør på Go’Morgen Danmark for at fortælle, hvordan man bedst støtter i juletiden (læs hele casen).
Mere effektivt end markedsføring
- PR er langt billigere end traditionel markedsføring. Artikler bliver delt og kan googles i al fremtid, mens en annonce hurtigt forsvinder.
- PR skaber stolthed og et stærkere tilhørsforhold blandt samarbejdspartnere og egne medarbejdere.
- PR er en katalysator. Omtale skaber ofte mere omtale og kan føre til flere artikler, debat, indlæg og kommentarer fra potentielle og eksisterende kunder og samarbejdspartnere.
Kundehistorier
Hør vores kunder. Vi har arbejdet med alt fra offentlige styrelser og regioner til globale brands. Her er et par af deres historier, og hvad de siger om os.
PR-pakker
Få jeres egen PR-konsulent uden at ansætte en ny medarbejder. Med propr® får I en dedikeret, fast konsulent, som kender jeres virksomhed og jeres historie(r), og som kan løse alt fra små ad hoc-opgaver til store presseevents og strategisk kommunikation.
Hver måned får I en oversigt tilsendt over jeres forbrug. Timeregnskabet er fleksibelt. Benytter I ikke alle timer den ene måned, overføres de automatisk til den næste, ligesom I har mulighed for at benytte timer forud. Ønsker I at benytte os på en enkelt opgave, så kontakt os for at få et særskilt tilbud.
Klippekort
Få sparring og løst små ad hoc-opgaver
For jer med et meget lille behov, som ønsker at kunne trække på en erfaren sparringspartner til f.eks. mail- og telefonrådgivning/-sparring og helt små opgaver. Hvert klip giver 30 min. Kræver ingen fast månedsaftale.
Klippekort
10 timer i alt fordelt på 20 klip a 30 min., som kan benyttes efter behov.
Pris: 17.000 kr.
Standardpakken
Hav en fast konsulent til løbende opgaver
For jer som ønsker at få løbende medieomtale, rådgivning og hjælp til f.eks. pressemeddelelser, LinkedIn, Facebook, nyhedsbreve og tekster til hjemmeside. Aftalen løber i mindst seks måneder.
Minipakke
Jeres egen, dedikerede PR-konsulent 20 timer per måned. Timer kan overføres fra måned til måned.
Pris: 30.000 kr. per måned
Ekstra timer
Køb ekstra timer til favorabel pris som fast kunde.
Pris: 1.500 kr. per ekstra time
Fuldpakken
Tilknyt en konsulent fremfor ny medarbejder
For jer med behov for at have en fast konsulent tilknyttet fremfor at ansætte en ny medarbejder til at løse alt fra det strategiske til det praktiske kommunikationsarbejde. Aftalen løber i mindst seks måneder.
Fuldpakke
Jeres egen, dedikerede PR-konsulent 30 timer per måned. Timer kan overføres fra måned til måned.
Pris: 42.000 kr. per måned
Ekstra timer
Køb ekstra timer til favorabel pris som fast kunde.
Pris: 1.400 kr. per ekstra time
Timepris uden aftale: 1.800 kr. Mindstebetaling: 4 timer.
Priser er ekskl. moms. Eventuelle transportudgifter vil blive tillagt efter aftale. Klippekort har to års gyldighed, mens pakkeaftaler løber i mindst seks måneder.