Gennem velfortalte personhistorier og strategisk PR er ekspertrolle blevet opnået. Med propr® har Konsulenthuset ballisager dermed fundet en stærk sparringspartner.
Udfordring
Konsulenthuset ballisager havde behov for større synlighed i medierne. Som én af Danmarks største og mest effektive private jobaktører sidder de inde med en omfattende viden om arbejdsmarkedet. Desværre var dette kun i begrænset omfang nået ud til medierne.
Løsning
Konsulenthuset ballisagers veldokumenterede historier har bred interesse blandt danskerne. Derfor har vi årligt tilrettelagt flere pressekampagner med hver sin skarpe og nære vinkel, som passer til hver sin målgruppe og specifikke medier med grundigt fokus på den gode historie og den stærke case.
Resultat
Selv efter adskillige års samarbejde har samtlige presseaktiviteter resulteret i fyldig, landsdækkende omtale i medier lige fra Børsen, TV-Avisen, TV 2 Nyhederne, TV 2 NEWS, JP, Berlingske og Politiken til nichemedier som bl.a. DJØF Bladet. Konsulenthuset ballisager er i høj grad blevet synlige over for deres interessenter, og har nu fået den ekspertstemme i medierne, som deres profil berettiger til.