Omfattende medieomtale
Opgave: Skab medieopmærksomhed om Chaplon Tea.


Gennem værdibaseret historiefortælling skabte propr® værdifuld medieomtale af eksklusiv dansk te produceret under bæredygtige vilkår i Sri Lanka.

Udfordring

At få eksponeret de ukendte, men eksklusive teer fra Chaplon Tea hos udvalgte målgrupper ved at lægge den rette strategi og eksekvere den effektivt.

Løsning

Vi samlede og strukturerede Chaplon Teas aktiviteter og budskaber i en let eksekverbar kommunikationsstrategi. Skarpe tekster og målrettede PR-aktiviteter blev gennemført for at øge kendskabet til den lækre te.

Resultat

Positiv omtale i landsdækkende livsstils- og nyhedsmedier som Berlingske, Elle, Gastro m.fl. blev sikret gennem effektiv eksekvering af strategi og via skarptskrevne og -vinklede presse- og produkttekster, personlige pitches og udsendelse af lækre produkter til landets redaktioner.


»Vi er meget glade for samarbejdet med propr®. Først identificerede og udtrykte de vores værdier i en brandingstrategi, som de siden har omsat til omtale i relevante medier med de ønskede budskaber om Chaplon Tea.«

Jais West Lauritsen, ejer, Chaplon Tea