Lødig synlighed
Opgave: Kommuniker let og levende - og bevar lødigheden.


Gennem ‘best practice’ har propr® fortalt og synliggjort værdier og historier for Patent- og Varemærkestyrelsen. Foruden at kommunikationen skal være skarp og præcis, kræver den også den rette politiske betoning.

Udfordring

Værdien af at beskytte intellektuelle rettigheder skal gøres endnu mere synlig for danske virksomheder. Samtidig skal styrelsens forskellige nye tiltag og aktiviteter regelmæssigt have presseeksponering.

Løsning

Igennem flere år har vi rådgivet Patent- og Varemærkestyrelsen i kommunikationsspørgsmål og løbende eksekveret og synliggjort mange forskelligartede aktiviteter, som styrelsen løbende søsætter for at hjælpe danske virksomheder.

Resultat

Over en årrække har vi været med til at skabe værdifuld og lødig omtale af Patent- og Varemærkestyrelsens aktiviteter og initiativer til gavn for selvstændige opfindere og små og store danske virksomheder for at styrke dansk konkurrenceevne.


»Vi kan varmt anbefale propr® som en meget fleksibel og kompetent arbejdspartner. Udarbejdet materiale har været ‘best practice’. Kort, præcist og fyldestgørende og ikke mindst særdeles velformuleret med den rette politiske betoning. Vores område er komplekst og fagligt krævende, så det er en præstation at kommunikere let og levende samtidig med, at lødigheden bevares.«

Camilla Hjermind, Patent- og Varemærkestyrelsen