Global udfordring løst med stor styrke
Opgave: Vær med til at sikre nordisk og global mediedækning af Sennheisers produkter.


Global succes som strategisk sparringspartner for Sennheiser. I årevis har propr® sikret Sennheiser global omtale med særligt fokus på at få de gode historier i nordiske medier.

Udfordring

Forny og styrk Sennheisers globale kommunikation for gaming headsets og stå for den løbende, omfattende eksekvering af en lang række produktlanceringer, kampagner og presseevents i hele Norden.

Løsning

Vi samlede Sennheisers kommunikations-, marketings- og PR-aktiviteter indenfor gaming i én global kampagnestrategi. Dernæst har vi i adskillige år haft til opgave at varetage løbende presseaktiviteter i hele Norden for at skabe maksimal opmærksomhed på Sennheisers eksklusive produkter.

Resultat

Kampagnestrategien blev med stor succes eksekveret verden over og blev efterfølgende til ‘best practice’. Løbende har propr® været med til at skabe stor og bred omtale af en lang række forskelligartede produkter både inden for B2B og B2C i hele Norden.


»Jeg kan varmt anbefale propr® som strategisk sparringspartner til internationale opgaver. De forstår vigtigheden af solid planlægning, er skarpe og konkrete idéudviklere og meget fleksible, selv når interne deadlines bliver rykket.«

Lars Nielsen, MarCom Manager, Sennheiser Communications