tlf.: +45 36 96 07 78

  • da
  • en
ydelser - presse-pr

Billigere, bedre og mere tillidsvækkende end markedsføring

Når du køber en avis eller tjekker online nyhedsmedier, er det så for at læse artiklerne eller se annoncerne? Og hvad mener du har størst troværdighed: En betalt annonce eller en journalistisk bearbejdet artikel?

Svarene er forhåbentligt åbenlyse. Derfor er presse-PR et magtfuldt og værdiskabende værktøj, der endda har tre yderligere fordele fremfor markedsføring:

  • – Presse-PR er langt billigere end traditionel markedsføring. Og mens en annonces holdbarhed ikke rækker længere end til skraldespanden eller til onlinebudgettet er brugt op, lever artikler videre år efter år på nettet og i arkiverne.
  • – Presse-PR  skaber stolthed og et stærkere tilhørsforhold blandt samarbejdspartnere og egne medarbejdere. Det er artikler og ikke annoncer, der pryder kontorer og medarbejderkantiner, og det er anmeldelser og kommentarer, der bliver fremhævet på hjemmesider, i præsentationer og nyhedsbreve.
  • – Presse-PR  er en katalysator. Artikler og indslag bliver videresendt og delt på mail, Facebook og Twitter og skaber måske endda debat og flere artikler, indlæg og kommentarer.

Hvis du sidder med fornemmelsen af, at der er masser af gode historier i din virksomhed eller organisation, som bør se dagens lys, så kontakt os.

Femten års erfaring

I propr har vi sammenlagt over femten års erfaring med PR og har siddet på alle sider af skrivebordet som henholdsvis PR-konsulent, journalist og redaktør. Vi kan rådgive om og hjælpe med alt fra at skabe den gode tekst og lægge den rette strategi til at skabe pressekontakt og udføre medieovervågning, effektmåling og rapportering.

Har du en proper historie, vil vi kæmpe for den, lige fra første pennestrøg til den har fundet vej til spalter, radio og tv.

Se eksempler på succesfulde PR-kampagner som propr står bag:

European Inventor Award: Rekord i pressedækning
Konsulenthuset ballisager: Strategisk PR gav pote