tlf.: +45 36 96 07 78

  • da
  • en

Konsulenthuset ballisager: Strategisk PR gav pote

Date: 14. januar 2013 Category:

Konsulenthuset ballisager: Strategisk PR gav pote

Udfordring

Konsulenthuset ballisager havde behov for større synlighed i medierne. Som én af Danmarks største og mest effektive private jobaktører sidder de inde med en omfattende viden om arbejdsmarkedet. Desværre nåede det kun i begrænset omfang ud til medierne.

Løsning

De historier Konsulenthuset ballisager ønsker at fortælle har bred interesse blandt danskerne. Derfor valgte vi at tilrettelægge flere pressekampagner med forskellige skarpe, tilgængelige og veldokumenterede vinkler, der passer til forskellige medier og målgrupper.

Resultat

Samtlige presseaktiviteter har resulteret i fyldig landsdækkende omtale i medier lige fra Børsen og Politiken til Radioavisen og DJØF Bladet. Konsulenthuset ballisager er i høj grad blevet synlige overfor deres interessenter og har fået den ekspertstemme i medierne, deres profil berrettiger til.

– I propr har vi fundet en virkelig professionel sparringspartner på kommunikationsområdet. Vi havde brug for en kommunikationspartner, der bedre end os selv kunne skabe interesse for vores viden i de landsdækkende medier. Det kan propr. Hvad de ikke har i størrelse, har de til gengæld i professionalisme, forståelse og gennemslagskraft.

Morten Ballisager, direktør, Konsulenthuset ballisager