tlf.: +45 36 96 07 78

  • da
  • en

Chaplon Tea: Eksklusive danske teer gjort synlige

Date: 14. januar 2013 Category: , ,

Chaplon Tea: Eksklusive danske teer gjort synlige 

Udfordring

At få eksponeret de ukendte, men eksklusive teer fra Chaplon Tea jos udvalgte målgrupper gennem strategisk PR og produkt PR.

Løsning

propr samlede og strukturerede virksomhedens aktiviteter og budskaber i en let eksekverbar kommunikationsstrategi. Skarpe tekster og målrettede PR-aktiviteter blev gennemført for at øge kendskabet til teerne.

Resultat

Positiv omtale i landsdækkende livsstils- og nyhedsmedier som Berlingske, Elle, Gastro m.fl. blev sikret gennem effektiv eksekvering af strategi og via skarptskrevne og –vinklede presse- og produkttekster, personlige pitches og udsendelse af lækre produkter til landets redaktioner.

– Vi er meget glade for samarbejdet med propr. Først identificerede og udtrykte de vores værdier i en brandingstrategi, som de siden har omsat til omtale i relevante medier med de ønskede budskaber om Chaplon Tea.

 Jais West Lauritsen, ejer, Chaplon Tea